Retourneren & Omruilen
De retourkosten (€3,95) zijn voor de rekening van de klant. Wij willen het milieu zo min mogelijk belasten. Door de retourkosten zijn klanten bewuster van hun aankoop. Dit leidt tot minder zendingen over en weer. Gebruik de maatadvies-tool als je twijfelt over jouw maat of neem contact op met onze klantenservice.
Op grond van de wet moet een artikel in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Hier is geen vaste termijn aan gekoppeld. Dit hangt af van de gebruiksduurverwachting bij de aanschaf. Van sommige artikelen mag meer worden verwacht dan van andere artikelen. Als je een artikel hebt dat binnen de toepasselijke garantietermijn niet goed functioneert, dan zoeken wij zo snel mogelijk naar een passende oplossing, bijvoorbeeld door het artikel te repareren of te vervangen. Je kunt je klacht in dit geval aanmelden via webshop@studioanneloes.nl.
Is het probleem veroorzaakt door jouw eigen toedoen of is het artikel versleten na de gebruiksduurverwachting, dan heb je geen recht op vervanging van het product of teruggave van het geld.
Als je het product bij een van onze retailers gekocht hebt, meld jouw klacht dan bij die betreffende winkel of webshop. Dan word je daar verder geholpen.
Je kunt jouw bestelling retourneren. Geef in het retourproces aan dat je een verkeerd item hebt ontvangen, dan nemen wij contact met je op. Retourneren kan via fosamsterdam.nl/retour
Retouradres
FOS Amsterdam
Jarmuiden 65
1046 AE Amsterdam
LET OP!
Stuur nooit zomaar een retourzending op. Meld deze aan via fosamsterdam.nl/retour
Na het betalen van de retourkosten (€3.95) kun je het verzendlabel en retourformulier downloaden. Print beide uit. Het retourformulier stop je in het pakket en het verzendlabel plak je aan de buitenkant. Je kunt vervolgens je pakket wegbrengen naar een PostNL punt.
Ongewassen, ongedragen, onbeschadigde artikelen met originele labels mogen binnen 14 dagen retour gestuurd worden. Retourneren kan via fosamsterdam.nl/rtour
Inform your customers about your brand. Make announcements, describe a product, or welcome customers to your store.
Wij behandelen de retourzending uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst. Daarna kan het 2 tot 3 werkdagen duren voordat de bank het heeft verwerkt en het bedrag op je rekening staat.
Wij betalen het retourbedrag terug via de door jou gekozen betaalmethode. Als je met iDeal of Creditcard hebt betaald, zal onze betalingsprovider Mollie het retourbedrag ook via dezelfde betaalwijze terugstorten.
Je kunt het item dat je besteld hebt retour sturen. Als wij het artikel in goede staat ontvangen hebben, wordt het bedrag aan je terugbetaald. Voor een ander artikel of een andere maat dien je een nieuwe bestelling te plaatsen.