[title]
[message]Veel gestelde vragen
Producten
Nieuwe Collectie
Dit zijn producten uit het huidige seizoen. Je kunt deze producten niet allemaal in onze Outlet shop bestellen maar wel vinden in een winkel bij jou in de buurt waar FOS Amsterdam
verkocht wordt.
Zoek een winkel bij jou in de buurt en shop jouw FOS item daar.
Ik heb een klacht over een item, wat nu?
Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!
Bestellen
Betaalmethoden
Je kunt bij FOS Amsterdam gebruik maken van de volgende betaalmethoden:
- Ideal
- Klarna achteraf betalen
- Directe Bankoverschrijving
Indien je kiest voor een directe bankoverschrijving vragen we je het bedrag over te schrijven op het volgende rekeningnummer:
Bankrekeningnummer: NL19 ABNA 0105 260 932
Op naam van: Kamco Trading B.V.
Vermeld bij je betaling je bestelnummer voor een snelle afhandeling van jouw bestelling.
Hoe plaats ik een bestelling?
- Plaats je gewenste producten in je winkelmandje
- Bij het afrekenen vul je je persoonlijke gegevens in. Als je al een account hebt en bent ingelogd dan worden deze gegevens automatisch ingevuld.
Controleer deze gegevens wel voordat je verder gaat naar betalen. - Kies voor een betaalmethode en klik vervolgens op afrekenen. Indien je hebt gekozen voor een Ideal betalen wordt je doorgestuurd naar deze pagina, zorg ervoor dat je de betaling afrond, anders kunnen wij jouw bestelling niet verzenden
Komen uitverkochte producten weer terug op voorraad?
Ja, het is mogelijk dat een artikel weer op voorraad komt. Kom daarom regelmatig terug om te kijken of jouw favorite product weer beschikbaar is.
Je kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen om een vraag te stellen over het desbetreffende artikel.
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee. Je hebt geen account nodig om te bestellen.
Het is echter wel handig om een account aan te maken zodat je jouw bestellingen terug kunt zien op je persoonlijke pagina.
Verzenden
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden met DPD of PostNL geleverd. Nadat we jouw betaling binnen hebben proberen jouw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden.
Wat is de levertijd van een bestelling?
We proberen bestellingen altijd binnen 2 werkdagen te verzenden. Natuurlijk zijn wij ook afhankelijk van de vervoerder en niet aansprakelijk voor de eventuele vertragingen die door hen veroorzaakt worden. Houd er ook rekening mee dat tijdens de feestdagen de levertijden kunnen oplopen.
Wat zijn de verzendkosten?
Maak je geen zorgen om verzendkosten binnen Nederland. Wij betalen deze voor jou 🙂
Waar wordt mijn bestelling afgeleverd?
Het adres wat je bij je bestelling doorgeeft als factuuradres is standaard het afleveradres. Mocht je graag een ander afleveradres willen dan jouw eigen adres, dan kun je dit aangeven bij het afrekenen door te klikken op “Verzenden naar een ander adres“
Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Ben je niet helemaal tevreden met jouw bestelde artikelen? Jammer, maar dat kan gebeuren! Wanneer de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren. We zullen dan overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag.
Vul de te retourneren artikelen en de reden van retour in op de bijgeleverde pakbon en het rekening nummer/naam waar we het geld op mogen overmaken.
Let op! Vergeet de pakbon niet toe te voegen aan het pakketje, anders kunnen we jouw retour niet verwerken!
Let op! Artikelen in de uitverkoop kunnen niet worden geretourneerd.
Wat is het retouradres?
FOS Amsterdam
Jarmuiden 65
1046 AE Amsterdam
Wat zijn de kosten voor retourneren?
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest.
Kan ik mijn pakket als brievenbuspakket retourneren?
Ja, dit kan. Je kunt ervoor kiezen om je retour via brievenbuspost naar ons retouradres te versturen.
Let er op dat je het pakketje wel voldoende frankeert. Dit is afhankelijk van het gewicht.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn (14 dagen).
- De te retourneren artikelen dienen ongedragen te zijn en de kaartjes dienen bevestigd te zijn.
- De te retourneren artikelen bevatten geen gebruikssporen of make-upvlekken na het passen.
- Indien het retour aan bovenstaande voldoet wordt het geld zsm teruggestord op jouw rekening, het kan tot 14 dagen duren voordat de betaling is verwerkt.
Let op! Voldoen de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we je retour helaas niet verwerken. Als je twijfelt neem dan eerst contact op met de klantenservice.
Wat is de retourtermijn?
Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 14 dagen.
Binnen deze termijn kun je jouw aankoop passen en beoordelen.